Lopšelyje- darželyje ,,Daigelis“ vykdoma:
1. Ikimokyklinio ugdymo programa
2. Priešmokyklinio ugdymo programa
Ikimokyklinis ugdymas vykdomas pagal Vilkijos lopšelio-darželio ,,Daigelis“ mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų parengtą ikimokyklinio ugdymo programą ,,Tėviškės takeliu“, patvirtintą lopšelio-darželio direktorės 2025 m. rugpjūčio 04 d. įsakymu Nr. 1 - 25
1.
Priešmokyklinis ugdymas vykdomas pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą, patvirtintq LR Švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 rugpjūčio 24 d.įsakymu Nr. V-1269.
2.
Į ugdymo turinį integruojama:
Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa.
Gyvenimo įgūdžių programa.
,Zipio draugai” – (PUG ,,Rugeliai", ,,Boružėlės")
Lopšelio-darželio pedagogų parengta 2023 - 2028 m. Sveikatos stiprinimo programa.,,Aukime sveiki", patvirtinta lopšelio-darželio direktorės 2023 m. kovo 24 d. įsakymu Nr. 1-10
Etnokultūrinis ugdymas
Ekologinis ugdymas
STEAM ( vadovaujamasi Lopšelio-darželio STEAM integravimo į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinį planu 2025-2026 m. m. ,,Tyrinėk, pažink, atrask", patvirtintu lopšelio-darželio direktorės 2025 m. birželio 6 d. įsakymu Nr. 1-22.
3.
2025 – 2026 m. m. lopšelyje -darželyje sukomplektuotos 7 ugdymo grupės:
* ankstyvojo amžiaus (1,5 - 3 metai) – 2 grupės
* ikimokyklinio amžius (3 - 5 metai) – 3 grupės
* priešmokyklinio amžius 5 - 6 metai – 2 grupės
Lopšelyje-darželyje bendro ugdymo grupėse integruotai ugdomi vaikai su kalbos bei komunikacijos sutrikimais, o taip pat turintys kitų specialiųjų ugdymo(si) poreikių. Ugdymas grindžiamas orientuojantis į vaiko socialinę patirtį, pasiekimus, taikomi įvairūs, vaikus motyvuojantys ugdymo (si) metodai, kuriama motyvuojanti ir skatinanti vaikus veikti ugdymo(si) aplinka. Atsižvelgdami į vaikų poreikius, stengiamės sukurti tokias ugdymo(si) sąlygas, kad vaikai patys, aktyviai veikdami, ne tik tenkintų savo poreikius ir interesus, bet ir ugdytųsi įvairius gebėjimus, vertybines nuostatas, plėtotų(si) socialinę kultūrinę patirtį. Ugdymas organizuojamas vadovaujantis humanistinės pedagogikos holistiniu (visuminiu) požiūriu į ugdomą asmenybę jos saviraidos procese. Humanistinė pedagogika vaiką priima tokį, koks jis yra. Esminė priemonė tikslui pasiekti yra bendravimas, kuris teikia vaikams kasdienį džiaugsmą, stiprina asmenybę, dovanoja pasirinkimo laisvę, skatina bendradarbiavimą. Ugdymas nukreiptas į vaiko individualią pažangą. Užtikrinant švietimo sistemos lygių galimybių principą, teikiamos socioedukacinės paslaugos vaikams, augantiems įvairaus socialinio statuso ir tautybių šeimose.Patikimiausias būdas gerai išauginti vaikus - tai padaryti juos laimingus (O. Vaildas). To nuoširdžiai siekia visa Vilkijos lopšelio-darželio ,,Daigelis“ darbuotojų komanda.